Toimitusehdot kuluttaja-asiakkaille
Yleistä
Kp.Koneurakointia Oy , y-tunnus: 2249504-0, osoite: Ohrakuja 1, 69100 Kannus; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille EU-alueelle. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Asiakkaan antamat tiedot pidetään luottamuksellisena, eikä niitä luovuteta eteenpäin. Verkkokaupastamme ostettuja tuotteita toimitetaan vain suomalaisiin osoitteisiin. Puutteellisissa toimituksissa ota yhteyttä yhdeydenottolomakkeella tai sähköpostilla. Tilausvahvistus toimitetaan tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen, tilaaja vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä arvonlisäverottomana. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat [eivät sisällä veroja], tämä ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla
sekä
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2 Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
(Lisätietoa maksamisesta löydät täältä: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot)
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten ilmoitathan sähköpostiosoitteesi tehdessäsi tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla. Toimitustapa valitaan tilauksesen yhteydessä.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme EU -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen noin 7-14 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä.
Tilaustuotteiden toimitusajat saattavat olla meistä riippumattomista syistä toisinaan pitkiäkin ja ne on varmistettava aina erikseen. Muutamissa tilaustuotteissa on toimitusaika annettu suuntaa antavasti.
Osan tuotteista voi noutaa toimistoltamme, Ohrakuja 1, 69100 Kannus, tästä on ilmoitetettava etukäteen ja sovittava noutoaika.
Tilauksen peruuttaminen
Peruttaessa tilausta ota välittömästi yhteyttä info@kpkservice.fi .
Mikäli paketti on annettu eteenpäin kuljetettavaksi ei tilauksen peruuttaminen ole enää mahdollista. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole peruutus. Kulut noutamatta jättämisestä laskutetaan tilaajalta.
Takuu ei kata tuotteen väärästä säilyttämisestä ja puhdistamisen laiminlyönneistä tai puhdistamisen virheistä.
Takuu ei kata asiakkaan puolesta sattuneita käyttövirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista.
Mikäli tuote on rikkoutunut kohdassa jonkin yllä mainittujen seikan johdosta, tuote palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu sekä toimituskulu.
Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi yhteydenottolomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
Peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä tuotteita ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Peruuttaessa tai palauttaessa tuotteen täytä yhteydenottolomakke otsikoi "peruutus" tai "palautus".
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 7 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Kp.Koneurakointia
Ohrakuja 1
69100 Kannus
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
info@kpkservice.fi
044- 5080679
Arkipäivisin klo 10 -15
Vastuunrajoitus
Kp.Koneurakointia ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan
Tilauksen peruuttaminen
Peruttaessa tilausta ota välittömästi yhteyttä info@koneurakointia.fi.
Mikäli paketti on annettu eteenpäin kuljetettavaksi ei tilauksen peruuttaminen ole enää mahdollista. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole peruutus. Kulut noutamatta jättämisestä laskutetaan tilaajalta.
Takuu ei kata tuotteen väärästä säilyttämisestä ja puhdistamisen laiminlyönneistä tai puhdistamisen virheistä.
Takuu ei kata asiakkaan puolesta sattuneita käyttövirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista.
Mikäli tuote on rikkoutunut kohdassa jonkin yllä mainittujen seikan johdosta, tuote palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu sekä toimituskulu.
Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan.
Tilaustuotteen palauttaminen
Tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Tietoa maksamisesta
MAKSUTAVAT
Klarna sekä Paytrail lisätietoja saat palveluntarjoajan sivuilta, jonne pääset klikkaamalla kyseisen palvelun nimeä.